4 november

Idag ställde jag och Elin upp som underhållare av Kasper medans hans föräldrar fick chans att bygga båda två på huset. Det är ju kul att kunna erbjuda någon liten hjälp när jag är urusel på att bygga…. 😛 Umgås med Kasper kan jag iaf! Det är ju också väldigt roligt, speciellt nu när han och Elin verkligen börjar leka lite ordentligt med varandra och inte behöver underhållning hela tiden, det är ju supermysigt att sitta och titta på när dom leker. ❤ Vi var en del vid huset och undersökte skrymsler och vrår, gick balans på olika brädor, byggde torn med trästumpar och åkte Kaspers leksaksfyrhjuling runt trädgården. Till lunch grillade vi korv allihop, sen tittade vi på när Markus fodrade och strödde hos korna innan jag och dom små gick in och lekte lite inne det sista innan det blev mörkt och Johanna och Markus jobbat klart. Både Daniel & Nina och mamma & Ingemar kom förbi en liten sväng under dagen och Elin hoppade jämfota och ropade högt av glädje när dom klev ur bilarna. 🙂
Lipton och Tetley var med och fick mer aktivering än på flera veckor. Kanske att det blev liiite mycket ”skräpmat”, vi får se hur magarna mår ikväll och imorgon… Skithundar. Men ikväll har jag definitivt inget dåligt samvete för pojkarna, jag har inte sett skymten av dom sen vi kom hem. Dom ligger nog i soffan med benen i vädret och snarkar. 🙂

Kommentera

